Підтримуються стандартні датчики наступних основних типів:
- постійного струму
- змінного струму
- з частотною модуляцією сигналу
У режимі імітації виконавчих механізмів доступні наступні стандартні пристрої:
- індивідуальний модуль запалювання (COP)
- регулятор холостого ходу
- клапан системи рециркуляції відпрацьованих газів
- клапан системи вентиляції паливного бака
- е/магнітний клапан регулювання тиску наддуву
- паливна форсунка
- е/магнітний клапан системи зміни фаз газорозподілу
- електронно-керована дросельна заслінка
- вентилятор системи кондиціонування повітря
Крім того модуль може виконувати функції мультиметра, вимірюючи напругу, опір і частоту сигналів.
Функція «тест, який імітує роботу датчиків» спеціально розроблена для швидкої і зручної діагностики несправностей та імітації автомобільних датчиків в декількох режимах:
- «імітація напруги постійного струму»
- «імітація постійної частоти»
- «імітація попередньо заданої форми сигналу»
- «імітація форми сигналу, створеної вручну».
Модуль-імітатор датчиків по суті є генератором будь-яких стандартних або довільно заданих сигналів, що дозволяє майстру як-би "мати під рукою" повну номенклатуру завідомо справних датчиків, клапанів, форсунок та ін. регуляторів для будь-яких типів двигунів і марок автомобілів.
Все це в підсумку дає істотну економію часу локалізації несправності в послідовних ланцюгах: датчик-роз'єм-проводка-ЕБУ.
]