Траверса для вивішування двигуна – пристрій, що часто використовується в майстернях та станціях технічного обслуговування авто для роботи при вивішуванні двигуна і подальшої заміни його складових частин, без вилучення його з моторного відсіку автомобіля. Це механізм застосовується в різних видах робіт: при кузовному і при слюсарному. Траверси для вивішування двигуна хороші тим, що не мають потребу в джерелі живлення, тому виявляються економними при виконанні робіт. Завдяки траверсе робочий процес моториста стає легше і значно простіше, адже з допомогою цього простого обладнання одна людина без праці може виконати всю силову роботу. | Конструкція траверси проста і складається з двох опор, вони встановлюються на внутрішні поверхні самого моторного відсіку, і двох ланцюгів з фіксаторами, за які кріпиться двигун. За рахунок великого діапазону регулювання, траверси можна застосовувати для вузлів на будь-яких видах автомобілів: легкових, вантажних мікроавтобусах. Кріплення двигуна відбувається в двох головних точках завдяки наявності в своєму пристрої спеціальних особливо потужних захоплень, які на ньому фіксуються з протилежного боку на кріпленнях. Траверсу майстри ще називають трапецією з одним гвинтом, універсальної опорою для вивішування двигуна і КПП «на крилах». З допомогою траверси можна з легкістю вивантажити і збалансувати різні важкі вантажі автомобільні і неавтомобільні зі зміщеним центром навантаження. Цей не складний механізм має особливо компактні розміри, високу маневреність під час роботи і при цьому володіє потужною вантажопідйомністю. Такі характеристики установки в поєднанні з невисокою ціною роблять траверси для вивішування двигуна незамінним другом і помічником для фахівців автосервісу.
]Характеристики | |
Вага | 22 |
Вага, кг | 22 |
Вантажопідйомність, кг | 500 |
Висота | 110 |
Висота, мм | 110 |
Довжина | 1500 |
Довжина, мм | 1500 |
Ширина,мм | 150 |
Вантажопідйомність | 500 |
Матеріал траверси | Сталь |
Тип траверси | Линейная (2 точки) |
Ширина | 150 |